czwartek, 9 kwietnia 2015

Kim właściwie jestem?


Eloszka! 
Nazywam się Justyna, mam 17 lat. Mieszkam w Warszawie. 
Kocham muzykę; jest to jedna z najważniejszych sfer mojego życia. Towarzyszy mi praktycznie w większości mojego czasu. Może to dziwne, ale mój humor potrafi się zmienić diametralnie w zależności od danej piosenki... Dodatkowo śpiewam i tańczę, więc czasami zatapiając się we własnym świecie wyglądam co najmniej .. śmiesznie :D
 Kolejną bardzo ważną rzeczą dla mnie jest jedzenie ( obiecuję, że postaram się nie nadużywać tego tematu ! ). Wszyscy moi bliscy o tym wiedzą i często jest to wykorzystywane na niekorzyść mojej sylwetki.
 Taak ,to chyba tyle z konkretów o mnie. Na razie nie będę zdradzała zbyt wiele, bo przecież "apetyt rośnie w miarę jedzenia" ( o ile można to z tym porównać).


Pomysł na założenie bloga przyszedł mi niespodziewanie, właściwie zdecydowałam się na niego dzisiaj.. Chcę spróbować czegoś nowego, a to może być świetna okazja do zrealizowania tego i ogromna przygoda . Uwielbiam eksperymentować! Co do tematyki, nie będzie jednego określonego nurtu. Chcę pisać o wszystkim- własne przemyślenia, ciekawe wyjazdy  itp.. Po prostu to, na co będę miała w danym momencie ochotę.Na razie posty zamierzam dodawać minimum raz w tygodniu.

Jak na razie mam pełno motywacji i bardzo się tym z tego cieszę. Mam nadzieję, że ten stan się utrzyma. Trzymajcie kciuki ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz