sobota, 2 maja 2015

Just relax

Hej internecie, nawet nie wiecie jak szczęśliwa jestem w tej chwili !
11 dni wolnego, czy nie brzmi to genialnie ? A wszystko zawdzięczam majówce i maturom ! Co prawda w niektórych liceach czwartek i piątek normalnie idzie się do szkoły ( najszczersze kondolencje ) ,ale nie u mnie :)
Na razie konkretnych planów jak wykorzystać tą przerwę nie mam. Wolę, żeby wszystko działo się spontanicznie .. tak będzie ciekawiej. Jedyne co jest dla mnie pewne to odpoczęcie od ocen, nauki i nauczycieli. Ostatnie tygodnie były dla mnie przytłaczające. Codziennie mieliśmy jakieś zaliczenia, do tego dochodziły moje próby mniej więcej 3 razy w tygodniu po 2-3 godziny i zajęcia dodatkowe, żeby jakoś zdać matematykę <3 Znajomi i chłopak denerwowali się, że nie miałam dla nich czasu, że nie odbierałąm telefonów (chociaż to w sumie i tak dość często się zdarza xd ), ale musiałam spiąć tyłek i postarać się o zdanie wszystkich testów. Nawet zaczęłam liczyć ile dni zostało do wakacji (55 z weekendami i 38 samej szkoły !! ) . I nagle przyszedł upragniony 30 kwiecień .. *_*
Wolne !
Wczoraj praktycznie cały dzień spędziłam na obijaniu się. Spałam, oglądałam filmy, wygłupiałam się z siostrą, nie zabrakło oczywiście jedzenia, trochę przemeblowałam pokój i poszłam pobiegać ( żeby zrobić przynajmniej troszkę pożytecznych rzeczy ). Dzisiaj mam zamiar spotkać się z dziewczynami z klasy, kupić prezent przyjaciółce na urodziny, zahaczyć przy okazji rossmana ( polecam aktualną promocje -49%, gdyby ktoś jeszcze nie wiedział ), a wieczorem obejrzeć kolejny film, ewentualnie serial i trochę pobiegać, bo przecież ciałko do wakacji samo się nie zrobi ;)
Korzystajcie z pięknej pogody i nie siedźcie cały dzień przed komputerem albo telewizorem !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz