wtorek, 5 maja 2015

pokochać sport = pokochać siebie

Hej wszystkim ! 
Od jakiegoś czasu postanowiłam powrócić do mojej zeszłorocznej miłości jaką był sport. Kiedyś opowiem wam jak to się zaczęło i jak wyglądało, jednak wiem, że to dłuższy temat i muszę starannie go przygotować. Na razie moja motywacja do ćwiczeń nie przekracza minimalnej granicy. Dobrze znana wymówka "zacznę od jutra" albo " jeszcze 10 min. i zacznę trening" działa rewelacyjnie. Zdaję sobie sprawę, że ciągle popełniam masę błędów, a moje lenistwo odciąga mnie od wymarzonego sukcesu ( podobno początki są trudne ,wierząc niektórym powiedzeniom ), dlatego muszę dodawać sobie extra dopingu.. spokojnie to nie są żadne magiczne sztuczki ;) 
Najlepszą mobilizacją dla mnie są inni ludzie. Podziwiam wiele gwiazd, które zmieniły swoje sylwetki jak 








Miley Cyrus, 








Ariana Grande,




















 czy Snooki z jersey shore.




ale także moich znajomych, którzy dzięki uporowi zmienili się nie do poznania!
            ~*~ 
Innym motywatorem stał się dla mnie tumblr ! Jest tam wiele świetnych profili ( jeśli tak to mogę nazwać ) z dużą ilością pięknych sylwetek *__* , zdrowego jedzenia, ślicznych outfitów i ciekawych gadżetów, np.:
 Podobnie funkcjonują blogi, których niestety nie znam tak dużo. Jedyny, z którego czerpię porady to tipsforwomen.pl. Jest na prawdę świetny ! Znajduje się na nim wszystko, zaczynając na ćwiczeniach, a kończąc na tym co najbardziej lubię czyli pysznych przepisach ! 
                                                                                  ~*~ 
Polecam także zaprzyjaźnić się z kanałami na YouTube. Pomagają nie tylko w dobraniu interesujących ćwiczeń, ale także podsuną ciekawe wskazówki . 
Jeśli chodzi o aplikacje na telefon to jednymi z moich ulubionych jest PumpUp, run-log.com, hello zdrowie .  


Trzymam kciuki za wszystkich walczących z własnymi słabościami, nie tylko tymi zewnętrznymi ! Pamiętajcie, że ciężka praca zawsze daje efekty .. prędzej czy później, ale daje :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz